Wednesday 23 November 2011

thanks again my Ex Bie :)

Alohaa ! eveyione :)) / haihai . smua sihat ? nha mari kita crta . 

Buttt3. sbelum tu kpada yang nda suka baca lebih baik GETOUT ! dari page ni. sbelum page ni out sndri :) . 
Oke . sbelum tuhh . ByeBye <###
 . 
kpada yang sukka :D . HyeHye, aku sayang smua :)) ehm. nmpk kan ?
THANKS AGAIN ? yahyah, thanksagain . itu dea . pasal siapa ka ini ? semestinya psal itu boyy ) . hemm . nda laiin , nda bukkan ; hha2.sbb klau psal aku nda juga kan  :)  hehe, ehm .okeh . mari STARTY !
 
Assalamualaikum :) .

sihatt kh ? mestila sihatt kan ? 
oke.
bgni.  aku ckap THANKYOU sama dia. ada sbb tertentuu :
walaupun msa bgini ni. mw lagi dia kasi aku 1 bulan. and then kmi cple balikk. OHNO ! jangann lah. aku nda mw sdh . oke. klau btul3. kw mw oke aku trima lgi kw after 1 month ni. but. 
klau aku nmpk gyamu. mcam mlas lyan aku sdh. oke. FINE ? thanyou . thats why aku ckp THANKYOU BE JUTTA2. sebab . aku tidak akan trima kw klau aku nda syg kw oke ? aku trima kw sbb aku mmg hrapkan kw ? ykan ? tpi klau kw mw cple blik sma aku after 1 month hnya ksian sma aku . heih ! tlg la ya :) / trima ksi lgi. AKU TIDDA MW !OKE . 


hhaa. Oke  aku snggup single lh Biee :* / 


Oke lh . ByeBye :* . mw sleepysleepy :) /ByeBye :D:D 


Muah3. mlas bh aku update. but sajja2 update. coz bossan :P .
okelh bh. pnatt mw tdur. byebye. 



XoXo. lebiu /




Akutetapsayangnazrinwalauapapun :** HAHA .
akumau nazrinbtul2syangaku .







BYEBYE ! missloveeyouall.
IHEARTNAZRIN :)()()


nanti aku updae lgi yah? byebye. haha. bassR kan ? ni lh bukti kebosanan ku .



lastt !!!!! BYEBYE !


No comments:

Post a Comment

aku sayang sangat dekat nazrin