Monday 5 December 2011

Tidak Akan Ada :')

Hai reader :) lma sdah ak nda update :) missyou all :)
Aku tau kamu semua happy sekarang :) bukan aku ? :')
mesti b'lakon depan smua orang yang aku happy :) Muka kuh LOCAL !
aku nda bole sedih dpan mami ku n dadi ku . nnti drg pun ikt sedi :)
biar aku simpan tuhh :) dalam hati . butt . kali ini ak nda than mau ttup :)
aku mw crita pasal S T I L L E T T O . yah ? psal dorang :)
aku ada drg :) pada thun 2011 :)
semua terjadi bgitu pantas :)  kami always sama2 :)
best sma dorang :) bnyak story dpat kami kumpul :)
gara2x dorang aku dapat couple sama NAZ*** . :)
kami hari2 ketawa :) nda pernah bgaduh :)
ini ahli ahlinya .


1 umi
2 iffah
3 syra
4 effa
5 bibi
6 adiba .


dorang semngat kuhh :) .

smpai suatu hari kami begduh sma FARISYA . sbb ssuatu .
oleh krana ak nda mw dia bgaduh ma effa ngan bibi . aku buat2 crita yg knonnya dia menggettek ma NAZ*** . bgitu mrah dia sma ak . smpai dya bwa gengnya jmpa aku :) aku buat slmba smpai drg MENAMPAR sama ak :) nsib ada sppu kuhh .


lpastuh . KAMI berpisah . sbb drg slah fham dgn kami :)


aku cukup bahagia :)
 kami b'gaduh besar :)
ttapi aku mengalah sebab aku sdah pimpin dorang p tmpat yang jauh :)
 aku sudah bwa dorang ke alam baru :)
aku yang jaga dorang d skola :) aku pimpin dorang :)
sudah tiba giliran'y aku mengalah :)
tiba tiba aku menangis


ini mngkin sebab ak akan b'pisah ma dorang :)
aku sayang dorang nihh .

Dan TIDAK AKAN ADA ORANG YANG SEMPURNA MACAM KAMU STILLETTO :)
kamu mrubah aku menjadi yg hebat :) trimakasi sayang kuh ,

pesanan ku untuk dorang .
--> kamu :) aku memohon . demi aku kamu bersatu lah balik yah :)
      selepas kamu sudah bgabung cubalah kamu pilih ketua yang baru :) yang jauh lebih baik dari aku :)
      supaya tiada ketua yang buat kamu marah2 stress :)
      DEMI AKU :) AKU MOHON ! BERSAU LAH KEMBALI :)


      STILLETTO YANG TERBAIK! 


        chaiyok ! do the best without me :)






     lakukan ! seperti kamu nda pernah kenal ketua yang bernama : UMI SYAHIRAH :)


sekian : Umi sayang STILLETTO SELAMANYA !

 bha yala . mw sleepy sudah nihh . ByeBye MuahMuah !

1 comment:

  1. kmi ndk akan bleh cri ktua STILLETTO mcm kw Umi .. aku mnta tolong sma kw .. lw kmu msuk STILLETTO blik .. kw pun jdi ktua kmi blik ya ?

    ReplyDelete

aku sayang sangat dekat nazrin