Thursday 15 December 2011

Aku bukan pilihan hatimu . -.-

Hai ? Umi ada my story nihh .
mau readd kh ? mari mari . kita start :*

okehh , ini umi , mw crita :) . nmpak ? AKU BUKAN PILIHAN HATIMU ?
Nmpakk kan ? nahh , ettu nma lagu :) pnyanyi nya UNGU . ak ska dgr lagu nihh :) .klau ak dgar , ak trus miss gila sma dea :') sbb kan ettu song , sma mcam hbngan kmi :) meanss , saya bukan dia pnya pilihan untuk jadi couple :) . kan3 ?
saya miss dia sngad2 . klau saya dgr tu lagu , kan , saya trus ambil tlfon , dan call dia atau text dia .
mw tw keadaan nya :D . tauu lah dia d kl :) lupa sama org di ld :') . syokk d kl , bjalan jalan , saya mati mati miss dea , dea ? makin hari . makin lupa saya :') . tapi  tida apa . asalkan dia happy dgan family n dunia nyaa , mmg lh kan , dea sdah lpa umi :) yang sdah temankan dia time dia sakit :') . biar lha . umi ikhlas :) teman kan boii itu setiap masa . :)  umi suka temankan dia ,, tpi balasan nya sama umi ini ? nda apa ? :D
bh . smpai sni jaa story umi :') . umi mw bbok :)

No comments:

Post a Comment

aku sayang sangat dekat nazrin